3.12.10

Last chapter of the year

Klipok klipok mata, dah masuk bulan 12. Fuhhh~~how time flies... Apa saja la yang saya dah buat sepanjang tahun ni kan? Saja nak review back my "azam" for 2010 even tahun pun blom habis lagi. Ye lah, rasanya aktiviti "happening" bulan 12 nih tidak akan membabitkan azam-azam saya itu. Jadi baiklah direview sebelum saya bizi ngan kejadian gumbira saya itu dan terus lupa pasal entry ini. okeh, dulu tulis azam macam ni....

azam :: start simpanan utk diri dan utk encik irfan.

azammer :: membuat pengisian kelengkapan rumah seperti living, dining,Lshape wardrobe, irfan bedroom...sikit2 lama2 jadi la kot..insyaAllah..

azammest :: menjaga kesihatan disamping menghilangkan lemak2 diperut.

azams :: menjana sesuatu agar pendapatan bertambah lalu mission2 iniinsyaAllah akan complete dgn jayanya..dan financial free.. (put it lastbcoz,debt mungkin bertambah utk "azammer"!)



Azam,azammer,azammest?? Hei, apa punya perkataan tu?
Irfan sila jgn terpengaruh ye. haha ok kita mulakan dgn...


Azam :: Heh berjaya jugak walau pun sikit. Sebab orangcakap, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Jadi saya percaya dan amalkan je lah.:p

Azammer :: kelengkapan rumah, punnnnnn sikit saja yg terupdate. Tang living tu seciput. Tang bilik irfan pun seciput. Takde major changes lagi. Jadi saya bring forward to 2-`=
Heiii sapa tutup letrik nih???? Blackout?? habis terpadam laptop i yang tak pasang bateri pun. sebbaik keje dh save. ok dah cerah. k, berbalik pada ayat asal.
Jadi saya bring forward to 2011 saja. Tang Lshape wardrobe idaman kalbu tu, mari postpone kembali kerana planning happening december telah mengganggu perlaksanaan wardrobe. haha.

Azammest :: Haa, since bulan April, misi sihat dan cantik telah dilancarkan mcm yang saya story mori di sini dan sini jugak. Maka hasilnya memberangsangkan. At least takde lah obvious sgt ketulan muffin i..ngeee~ seluar b4 kawin pun dah muat you~ i loike!

Azams :: ok, yang nih mesti lah sudah terang lagi bersuluh bbtorch kan. Bisnes2 glemer saya dan suami sentiasa go on. Hidup di kota metropolitan yang penuh pancaroba nih, mesti berusaha menambah pendapatan. Alhamdulillah.

So, azam tahun lepas kira semua sukses even seciput pun kira jalan jugak lah. Macam saya ckp dulu la, buat apa nk azam byk2, kalau satu pun tak penah buat. Maka dgn itu, mari congak2 apa yang nk diazamkan thn depan. Ahli baru mungkin? ngeee~

++ Alahai, bila la nk bleh merasa salji tempat orang nih? hihi kang tak tercapai lagi misi wardrobe kang. :P Sape nk bg percutian percuma kat saya angkat tangan dan sebut "saye saye! " (-_-' ) ++

tajuk entry bukan bererti ini last entry utk thn ini. :P

6 comments:

atie said...

haha..azamest buat kerja lebih rajin ye kt opis~~

..:: WiRdA ::.. said...

buat keje lebih kat opis..keje makan! hahahaha

peah @ peps said...

hehe..sangat setuju..azams byk2..kalau tak carry out satu pun..buat penat azam je...

New Entry: 1 Utama Christmas Decoration
New Entry: Rania...Evening Click Click

..:: WiRdA ::.. said...

peps :: yeah bebeh..haha

Farah said...

selamat tahun baru wirda! semoga azam,azamer,azamest and azams ko tercapai hehe

..:: WiRdA ::.. said...

farah :: slamat thn baru jugak. aminnn.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...