22.4.10

menyingkap tajuk entry sebenar (help me pls)

tajuk kaver :: Deco2 Irfan's Shower Room
ayat diatas adalah 'iklan' utk entry aku...layan je laa dulu..
ekceli, ini hadiah besday dr maktam's family utk irfan..
utk ltk kat bathtub..tp umah aku ade ke? tade ok..cuma irfan punya plastik tub nih je..so tempek saja pada dinding...ok whatt....hahah
ohh..makin tanak kluar bilik air je laa budak nih...
ok, iklan tamat.
Jadi, tajuk aku sebenar adalah lebih kepada (ayat dlm kurungan di atas)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memintak tlg dari anda2...
err tapi soalan yg aku letak awal2 tadi dirahsiakan semula...hahahaha
tapi utk tidak menghampakan..aku tanya soalan lain..dimanakah korang tempah kek? sila bg link!

cuba coverline,

5 comments:

d i d a said...

tak tahu....hihi (sgt x mnjawab soalan)

^wirda^ said...

hemoh2..itulah jawapan yg tak dicari..haha

farakaka said...

waa irfan suka bend aitu..yess yes..guna jugak akhir nyer

Queen of Pirus said...

salam wirda, boleh try kat kawan akak ni: izan_ew@yahoo.com atau
harizan@ccmwatersystems.com. nama dia izan.boleh add gak kat facebook. dia guna nama Izan Nuruddin. satu la shamiezza hani. kat facebook guna nama yg sama. email dia: shamiezza@gmail.com. good luck

^wirda^ said...

farhana :: yesza takde bathtub pun takpe..haha..sebbaik mama dia bijak..kihkih... pawan pun suka sambil bertanya "eh ma'ngah beli nih utk pawan ke?"

akak quenn :: thanks ya, ini jual kek ke jual watersystem?haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...