29.9.09

mood dan perasaan aku yang...

terasa seperti melonjak2 seakan2 memenangi sebuah kereta nissan Fairlady berwarna putih..waweee~
perasaan ketika ini adalah sukanya berhari raya. itulah dia..T_T
tlg jgn bertanya mengapa aku menjadi sedemikan rupa kerna itulah aku dikala menjelang aidilfitri.
jadi, selamat hari raya ke 10!
mulut ini seakan2 tidak boleh lekang dari juadah2 raya, mahupun serdak2 kuih raya. adakah bermakna badan ini juga sedang memaksimumkan sipi2 lemak dari lemang, ketupat dan rendang2? OMG...
tidak hairanlah kiranya pembelian girdle sebelum raya itu masih lg mempunyai tag harganya. T_T
.
.
percutian raya yg genap 9 hari itu juga membawa kepada cutinya aktiviti pengepaman EBM aku..huhu kejamkah aku? huhu..sebenarnye diri ini menjadi tidak kuasa lg membawa pulang avent ku memandangkan produksi yg dihasilkan masih di takuk lama..dan kadangkala mencecah di bawah par. (apakah itu par?) jadi mana bisa aku mengepam seandainya irfan mengambilnya direct dari diri ku yg molek ini..maka habislah simpanan ku kala itu... kalo ibu2 lain pasti suggest supaya aku terus kan pump even takde susu..supaya stimulate balik..oh oh oh tp aku tidak mempunyai masa sebegitu lapang kala raya..adakah ini excuses?huhu anggap saja ia adalah reason dariku..T_T
semlm masuk opis, aktiviti itu kembali berjalan seperti biasa, tp what do u expect.. 1st session, 1oz saje..huhu tp 2nd session alhamdulillah, ade la 3.5oz ...huhu tp total still sikit utk keperluan irfan yg sudah 7 bulan itu...kan kan?
encik hubby pun ada bertanya apsal tak bg EBM je kat baby bila tgk aku bg FM..tatau la nk explain mcm mana.. susu yg tak sebanyak mana ni..kang buat irfan kurang berat badan plak..takpe la..janji irfan still nak susu mama..dan tak kisah campur2 FM pun..janji anak mama itu membesar bagai johan..erk tapi.. sape johan?

++ irfan kat open house pizza hut..(merawat luka di pizza hut sbb tade pegi open house pun)++

.
.
papepun mood raya masih panas panas masih lagi panas di jiwa ini.. (ala2 lagu ipah raziah)
aku suka kalo dijemput ke open house...maka jemputlah aku...hahahaha



yg beraya lagi,

13 comments:

Farah said...

irfan muka fotostet muka mama die...takpela wirda..memang stress bile pam pam tapi susu kuar ciput je..ai memahami k..

NisS^ImmEr said...

kuat makan btul hg skang ni.agak2 kalau aku buat open house, hg mai dak?

^wirda^ said...

farah :: itu la kan..kena byk sabar jd mak budak nih..huhu

niss :: wei kalo umah hg kt kl of coz hg akan nmpk muka aku dulu yg mai..hhohoho

d i d a said...

weh aku buat open hse hari ni...tp lupa nak pnggil hg... :p

^wirda^ said...

ida kalo hg panggil pun,mmg aku tak mampu nk pi..huhu...

hamdan hensem said...

kak

10 hrbln 10 ni umah saya seksyen 7 shah alam buat open house.

ada artis datang sama.haha.mai la..jgn x mai.huwahuwahuwa.bwk irfan shibi2 tu sekali.nk letak bwh ketiak,bg dia sedar dia pernah di bwh ketiakku dulu.hahaha

^wirda^ said...

hamdan :: btol ka ada open house? tu mesti nk jamu kuih raya yg rembat kat umah tu..huhu irfan shibi2? yaq..ape benda tu? hahahaha
irfan pesan dia tak suka ketiak pakcik hamdan..hahahha

khairul said...

xde open house pergi time kt penang..? gi pizza hut je? knapa x mai umah @ k.batas.. tidak bleh pekena bihun soto (prencah asli fr johor)he..he.. btw mai la umah kt area equine park.. tp mkn kuih je la.. selamat hari raya.. selamat beramal..

d i d a said...

weh, raya haji ni aku wat open hse peringkat negeri..dah dah jgn dok wat sedey p mkn piza ala open hse..

^wirda^ said...

john :: ala hg tak jemput.. mana aku nk tau.. umah hg pun tatau celah mana.. nk pi umah huda pun tak sempat..huhu

ida :: oh raya haji ni noo..konfem la aku mai kan.hahaha takut kang aku makan je lebih lupa pasai gambar hg kan.hahaha

b said...

nisma.. kalau hg buat open house aku pegi... pegi sorang2 pon takper.. janji ada open house. wahahahahah!

^wirda^ said...

encik hubby kenapa begitu saiko??uhm uhm

hamdan al-kandahlawi said...

to b :

kalo hang pi,aku pun nak pi sama.hahahaha.sambil aku baca yasin dan surah al-baqarah (ala sebutan am yang palat tuh.haha)

to wirda :

aku maseh terpikiaq,apasal la buh nama irfan,aku ada la sorang kwn nama cmtu gak.

buh la nama hamdan ka..baru glamer sket.

panggil 'abg' ok.bukan pakcik.:D

hohoho

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...