17.9.09

Mari memberi ucapan

salam semua..
seperti yg dijanjikan, jari jemariku pantas mengetuk2 keyboard laptop nih sehingga terukirnya baris2 kata di blog ini. Apa yg terlintas di kepala tiada lagi yg berkaitan dgn kerja..semuanya hanyalah raya, raya dan raya. Meskipun masih terdapat request di saat2 esok nk half day, namun dgn kudrat yg ada, ku habiskan jua sebaik selepas lunch tadi..(err sy tidak lunch ye, masih berpuasa..hihi)
ohooo..bagaimana mahu dimulakan bicara ini? erm erm..di fikir lagi..argh,sebelum ia menjadi panjang dan bosan, maka dgn ini saya dgn jelas lg bersuluh mengucapkan..
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI
buat encik hubby tersayang, omey2 irfan yg tak tahu ape itu blog, family2 saya, membe2 saya, membe2 blogger, blogger2 yg melompat di blog saya, dan juga mereka yg sekadar view utk menambahkan lg bilangan viewer di blog saya. Terima kasih daun keladi.
Saya juga ingin memohon maaf jika ada entry2 saya yg membuat anda terasa seperti di tumbuk2 atau ditampar laju2..maka ampunilah daku ye.. huhu sesungguhnya itu hanyalah gurauan berkasih.
++gambar bersama baju raya thn 2009 ni di ambil 2 weeks ago..sehari lepas beli baju raya..hahaha++

Sekian ucapan saya utk hari raya... sampai ketemu di entry baru seminggu dari skrg..haha!

pantun raya ku utk kamu2..
baju purple baju raya,
hye, selamat hari raya!

=p

yg memberi ucapan raya,
**utk yg berminat mempunyai photo studio seperti di atas, sila layari www.mangotouch.com **

6 comments:

My Heart... said...

selamat hari raya wirda... maaf zahir dan batin..

My Heart... said...

wirda , kenai x zue ni, member satu barakbah.. igt x? heheh..

hushuss said...

selamat hari raya, kepada cik wirda sekeluarga. nanti mai ar umah kami na. dekat ja kampung kita nun jauh di utara. hihi

^wirda^ said...

zue :: la hg ker...hahahha mcm besar je anak hg tu..

hushus :: insyaAllah..tatau la bontot ku ini akan duduk di mana2..mesti lari ke sana ke mari..
wat open house bitau..haha

My Heart... said...

yelah anak aku beza sebulan lebih ja ngan anak hg
tp lani dah tumbuh 4 btg gigi.. nant blk kampung leklok tau...

NisS^ImmEr said...

conpem baju tu dah busuk ahah (aku dengki pasal aku takde baju raya)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...