15.9.09

Tag gambaq huduh terbaekkk punya

adeh..penin2 dalam pencarian gadis melayu gambar huduhku terbaek dari ladang dalam permainan tag mengetag ni..time ni la susah nk cari gambar huduh itu.. err Adekah..???
TASK :: upload satu pic anda yg paling ridiculous @ hodoh (WAJIB). Snap secara spontan depan pc lg bagus...

1. Kenapa anda rasa pic tu ridiculous?
Kerana muka saya kelihatan seperti sebuah pinggan acopal jualan mak elis, dgn kening yg dimekap tebal oleh manusia itu..berserta senyuman yg tidak kiut langsung..huhu Ini semua gara2 lensa kamera itu yg terlalu wide dan disnap berdekatan wajahku..huhu

2. Di mana ni?
Ohw adegan tragis ini dirakamkan di rumah saya ketika hari pernikahan saya dgn tunang saya ketika itu aka encik hubby.. arghh..nasib baik bukan semua gambar kawin sy kelihatan seperti ini..huhu

3. Senaraikan rakan2 yg ingin anda TAG
-Cikgu Ida
-Cikgu Nisma
-Ummi zafran aka yana (blogger baru..haha)
-Lecturer Aiza
-Cik donut membe ida..haha
-encik azam aka adik aku kalo hg teringin nk rasa nikmat diTAG

4. Ucapan anda?
Silalah gelak beramai2 dgn gambarku ini.. jgn lupa hantar kad raya tanda mohon maaf atas perbuatan anda itu ye..hihi


pemilik gambaq terkawal,

6 comments:

NisS^ImmEr said...

mcm muka shida dangdut pun ada gak..hoho..selamat ari raya.

hg tag aku, gmbq aku semua cantik2 kakakka

^wirda^ said...

ceh shida dangdut? ade ke patut..
haha
ala..cuba hg cari zaman2 mmu dulu..mesti ada yg huduh2..hahahaha..ke nk aku tlg carikan..hahahahaa

weDa said...

hehehe mula2 nak gelak dah tingok kening tu tapi macam kesian. tapi dah hang suh gelak, aku terpaksa la gelak :p

selamat hari raya wirdaaa. mahap zahir batinn ;)

p.s.: hang tau dak, aku terjumpa kad jemputan perkahwinan hang dalam kereta mat (FYI, mat mmg buat koleksi kad jemputan kawen dalam kereta dia). kubelek2, seperti kukenal aja nama hafizurrahman di dalam kad itu. kulihat lagi. alamak siti wirda pula. haha kalau hang nak mengimbau kenangan, sila berkunjung ke kereta mat haha.

^wirda^ said...

aik bila aku jemput mat?? hihi..
kad yg sekeping tu ke??ke kad yg belah raman nye..hihi..aku pun ade simpan..hihi

ilyana aka Misz Eiz said...

xde la huduh sgt... cari lain...

^wirda^ said...

tu la aku kata susah..
adakah gambar aku semua anggun???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...