16.9.09

teruja

dia datang..jeng jeng jeng..
dia datang..jeng jeng jeng
encik raya sudah dekat..waweeeeee~~
aku pun tatau nape aku excited nk sambut raya thn ni..


mungkinkah.....


  1. bilangan familyku sudah ditambah dgn kehadiran omey2
  2. thn ni is my turn, balik beraya seblah aku plak..hehe
  3. dpt cuti beraya selama seminggu tanpa was-was
  4. berjaya melakukan raya photoshoot terlebih dahulu
  5. ada extra event a.k.a adik aku nk nikah raya ke2 nanti
  6. penjualan brownies yg ala kadar itu sukses! sukses! (kena sebut dua kali juga)
  7. persiapan raya yg tidak disangka2 sudah settle!

hoho..persiapan raya? my checklist...

  1. baju raya ku - DONE err aku mau kurung pahang tp tak pasal2 pakai kebaya labuh..
  2. baju melayu hubby - DONE semestinya sedondon dgn hero kami..
  3. baju melayu irfan - DONE hah dua pasang lg tau..!!
  4. tudung raya ku - DONE
  5. songkok hubby - DONE beli songkok tinggi sket sempena baju melayu johor itu..
  6. songkok omey
  7. sampin hubby
  8. sampin omey - DONE
  9. kasut raya ku - terrrrDONE hihi tak sengaja terjumpa plak kan..hihi
  10. kasut raya hubby hubby sgt setia pada croc dia..
  11. kasut raya omey tgh pk nak beli ke tak...huhu bukannya bleh jln lg pun..
  12. kuih raya - DONE ade laa dlm 4-5 jenis kot..

uppsss byk plak..ke macam persiapan diri ku yg paling lengkap hingga membuat aku begitu teruja? benarkah? hihi tu sebbaik aku takde nk tukar2 barangan seisi rumah..sbb lepas raya nk pindah umah baru. So takde maknenya aku nk hias cantik2 kerna sudah semestinya tiada open house rumah ku itu. hoho thn depan masakkk la aku dgn request2 open house itu..huhu

perkara2 penting seblum balik raya

  1. rabu aka arini, basuh baju2 yg blom dibasuh itu..
  2. khamis, post entry raya sepsiap kalo sempat, mlm tu packing beg2 pakaian aku,hubby dan baby..huhu
  3. jumaat, tgh pk pk lagi nk half day ke tak..then balikkkkkk rayaaaaaaaa..hep hep huray!

++ letih posa ek..? takpe tinggal brapa ari je lagi ni..hehe++

yg sgt2 teruja,


4 comments:

b said...

wahahaha..ape kene plak setiaku pada croc ku...kesetiaanku kerna tiada bajet utk belikasut baru..afterall, kalau kasut baru pon musti jenama corc jugekk.. wehehehe...

ehh..sape kate turn dia balik kg nih??wooooo...tamo..p la balik sorag2...haaaaa

^wirda^ said...

eh b laa balik sorang2...
cc akan pulang bersama omey2..sbb kami dua mmg omey..lalalalala

ilyana aka Misz Eiz said...

selamat meneroskan pengeshopingan... adekah irfan beraye bsame kasut raye baharu tahun ini?? apekah cc?? adekah cc seperti dlm cerite the nanny?? oh mungkin tidak...selamat hari raye juge pd wda & raman & ipan...moge korg menemui kebahagian hakiki dgn berhari raye bsame keluarge diutare sane...

^wirda^ said...

ummi, kamu masih tercari2 apakah itu cc ye..hahahha rahsiaa rumah tangga..hahahah
oh buat ucapan raya di entry raya lah wei
neway makasih... slamat hari raya juga..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...