11.9.09

bunyi-bunyian sang samsung

ha entry nih actually TAG utk dida yg dok claim apsal aku tak buat2 lagi..
actually cik dida tu baru tukar2 ringtones hp dia, so tade idea la tu. sbb tu dia nk tau ape org len punya bunyi..erm dulu aku rajin laa divide bunyi family camni, bunyi hubby camtu, bunyi kawan camni plak..tp skrg aku sudah malasssss lalu hanya mempunyai 2 jenis ringtones terhebat..hahah..errr nk aku bitau yg btol2 ke yg tipu2 je aa? hihi

Lagu ni yg akan berbunyi bila sesape je call seperti familyku, family in-law,membe2 termasuk anda, org bank, org jual kedit kad, org nk offer loan, org nk offer penginapan hotel yg dusta belaka, bla bla bla....

yg aku nk cuba tipu adalah :: Lagu tiga kupang by adik2 dan kawan2 membaca buku pelajaran

yg sebenar adalah :: After midnite by yuna, maklum laa peminat yunalis..haha so aku edit sendiri la lagu ni buat ringtones..aritu aku letak lagu oh bulan tu..yunalis kan aku?..hahahha

Lagu yg berkumandang bila kekasih hati tepon aka encik hubby ku sayang...hik hik \(^V^ )/

yg aku cuba berdusta adalah :: Memori daun pisang... hahahaha tak sanggup gua...mau hubby humban hp ku dlm longkang..

yg sebenarnye adalah :: Deeper conversation by yuna.. see yunalis again n again..nih mcm slow tak slow sgt laa, layannn...besa laa ngan hubby nk deeper conversation laa sket kan..hihihi tp bila aku tertinggal hp atas meja opis, hubby call tak benti, dgr je laa korang2 yg len ye..hihi

so itu aje ringtones yg aku rajin nk set..
kalo nk lebih2 sila buat pada hp sendiri ye.
okie, erm ape kata aku TAG membe2 blogger yg baca entry nih utk buat jugak..rajin tak korang?

okeh, sampai ketemu di lain entry... daaa~~~

yg yunalis,

11 comments:

Ros said...

apa la yg hg dok pot pet ni wirda...apa yg hg nak sbnrnya ni...

yg benar,
ibu najihah...

mommy izz said...

hpku silent..tp kalo ia berbunyi bunyinya milik lady gaga...poker face huhhu riuh bukan??? dolu2 lagu pantene hukhuk...sekian

urs truly
mommy izz

Ros said...

apa ke iklan yg di bubuhnya dlm ringtone..

d i d a said...

hehe buat jugak akhirnya. masa kat BBI dlu lagu apa daa...? best ke lagu2 yuna tu weh. nnt aku try dgr kot2 terpengaruh gak mcm hg..

^wirda^ said...

hahaha

ibu rosie :: ia hanya sekadar bunyi hp je..

mommy izz :: we want read ur blog..we want ur blog!!! hahah

dida :: kat BBI dulu ek..ermm lagu ape ek..bunyi tettetetet je kot..hahahahaha..henpon t10 aku..hebat sket la bunyi kot..

hushuss said...

penatnya klu nak buat tag hang wirda...aku pakai ring tone sony ericsson ja..takyah ubah2. pratical dan semua org call kena angkat..lain la klu aku pakai iphone..misti la set ringtone hebat2...haahahah..nak menunjuk pakai iphone..ekekek..tu tadak rezeki lagi beli tuh sbb niat dah riak dah ni.

wahidayaakub said...

wow bukan sahaja edit gambar, edit lagu pun hang pandai! Wah!! :D

^wirda^ said...

hushus :: kalo camtu takpe..takyah buat..hahahaha

wahida :: hihi aku kan bakal komposer..hahahah nk jadi artis aku?

azzamoro said...

i pakai ringtone standard jerk. yang bunyi macam telefon rumah. hahah.. baru cam alert..

b said...

sebut psl ringtone..tingat rtone BIL haku....set rintone bagai nak rak..bangunnyer tak.. da la speaker henpon ia g hebat bunyinya...tapi sungguh mencemarkan kesepian pagi btol..naik sakit tekak mendengarnyeh

eh.. i tak pnah dgar la bunyik ringtone khas untuk i ituh..wiwittt....camna yer hagak2nya bunyi beliau....

^wirda^ said...

azzamoro :: rintone kring kring tu tingin gak nk guna..tp tak penah plak ada dlm my hp.haha

b :: try laa call nanti..hihi errr agak2 b set ringtone ape ek utk i? hihi mcm tade je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...