21.5.10

sembilan barat

Dua hari berturut2.
Encik Ray yg budiman nk reward isterinya sempena mother's day. A bit late. Tp org utara ckp "better late than nothing". hehe.
So malam kelmarin Encik Ray blanja aku dan irfan kat TGIF. Kejadian ngeri bg irfan kat situ, dia telah disuap oleh mamita nya fillet ikan yg dicelup mayonis pedas yg disangkakan cheese.. mmg ciss bedebah btol.. melalak 2minit sicomei itu sebelum sambung makan. Oh, actually kami dh try la mayo tu, tp igtkan ayam kami yg pedas, rupanya mayo tu yg pedas. hihi sori darling irfan~
Oh kasut irfan sudah tidak padan lg. adoi, setiap dua bulan kena tukar ke irfan oii~ so pegi je la beli kt Bata, sandal biase2 je. Just utk main2.


"lagak irfan ala2 bershopping..dgn baju dari nursery..haha"

Semalam, Encik Ray offer utk belikan sumthing utk aku. Aku melawak saja nk kasut Charles and Keith yg aku try last week. So lepas keje meluru lagi kami ke MidV, dah try, tak berkenan plak. Sebab mcm tak sedap plak bila jln. Maka bertukar ke pencarian handbag. Tapi perempuan mcm aku, agak cerewet memilih beg, mesti kena sesuai ngan tubuh badan jugak. Mcm2 kriteria. Haha.


Masuk kedai "Teka", "Hek Elleh", err Coachcoroch tak kose la mak nk masuk kan..haha..sampai dah fedap, maka terjumpa la di kedai Sembilan Barat. Ala, slalu glemer tang kasut dia..mcm charles n keith la jugak. Tp dh dia pun juai beg, dan aku berkenan, mak pedulik apa, mak pilih la yg itu..hihi even Encik Ray mcm memintak kepastian beberapa kali. Haha.

"Beg sembilan barat"


Thank you so much hubby! Amalkan slalu. yey!

4 comments:

Farah said...

ekekeke..cun la beg sembilan barat ko tu

farakaka said...

deyh asl tibe2 x mo that cinderella shoes..i mau lahh

ummi eiz said...

beg c&k pon cantik2 jugak kan xpe2...next2 mth mr ray bole melabur lagikk huyeyy

^wirda^ said...

fana :: ala kasut sinderella tu tak rela mak jln sbb dia mcm sakit kaki je..huhu pakai mmg i kelihatan anggun tp time jln beb..agak trouble..apsal tah..

farah :: aku cuba cari beg seakan C&K ko tp tak jumpa..kalo jumpa mesti same..sbb mak pun berkenan ngan beg ko..hahaha

yana :: ala, time aku pegi situ tade yg berkenan..besar sgt ngan mak nih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...