25.5.10

mereka yg tertipu~

Setelah selesai berthread msg selama hampir DUA minggu di mukabuku bersama kazen aku di melati garden, akhirnya masanya telah tiba.

Seprais-Seprais Besday Party Buih utk dua jejaka kacak (Mr. Adry & Mr. Ray) dan gadis anggun (Miss Fana)!


mereka yg tertipu disitu
Untuk menjayakan misi tak mustahil ini, kami telah mengpropakan mereka bertiga : Fana & Adry kami tipu ia adalah besday utk Mr Ray dan begitu jua sebaliknya.

Tema baju adalah Green green grass by the river.
"Alaaaaa kenapa hapiz nk amik kaler hijau jugakkk...tu fana yg pilih duluuuu!!" Ayat2 cinta bengang Fana ketika mengetahui tema color utk Besday Mr Ray, padahal kami mmg amik tema utk dia pun. Hahaha

Pilih punya pilih, kami sebulat perut memutuskan utk adakan di Restoran Nelayan Titiwangsa sbb memula bajet hadirin hadirat lebih kurang 15 org tetapi ada kehadiran yg sudah dikansel di minit terakhir.

The Menu

Oh nyanyian hepi besday kami yg sangat merdu diiringi dengan muzik gamelan yg lemah gelamai~ (tu yg kat belakang budak2 tiup lilin tu) adoiiyaiiii~~~
Okey posing time~~ :P
nah hamekkk hadiah!
yey!!! saya teruja dpt henpon! ponnnn ponnnn!
nah fana, ini kau punye hadiah!
Nah amik kau punya hadiah pulak, adry!
Fana's present from her mama. Err hubby pls~i want it!
nyum nyum makan kek..irfan's feberet ok!
Greenday! (err beg sembilan barat pun kat situ..ihik)
hepi besday to Mr Ray, Adry, and Fana!


muahhhch! xoxo!

7 comments:

mohd hafizurrahman besdey boy said...

cc, thanks, thanks and thanks so much for the surprise party..hampeh dis time mmg betul2 tertipu...sebab im in the group of discussion that talking bout surprise party fana too.. haha


would like to express my gratitdue towards my cute little cc,my family, mak tams family and all the fabolous cuzz, and all that wishes my birthday.

thanks so much for the present as well~! i love the phone, the psp and the bag sooooooooooooooooooooooooo much~!

^wirda^ said...

my pleasure..
nantikan kemunculan entry dating2.. err tp mintak gambar nya ye.

This is account for-Emyl_Eryn_Hanie said...

wah!! bestnyer bace blog ct;D

perfecto!!

btw,pic yg bwh skali tu mcm kenal je..hikhik;)

n hafiz...welcome;D

^wirda^ said...

u in my list nida.. so add me in urs ok..:p

atulhani said...

kamera fujifilm tu comel lah! tu camera yg print gambar terus yerk.. alah, apa tah nama dia.. lupa plak..

^wirda^ said...

polaroid atul...hihi..

farakaka said...

thanks u olls..sgt best itu party..
wahh saya puny abuah hati fuji mini instanx mendpat perhatian lah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...