17.2.11

dap dap dap!

Malam tu, abah ada shooting. Jadi kami candle lite dinner dua org. Hihi

Table for two..only u n me.. Irfan hujung sana..mama hujung sini..



Ahh mimpi la nk makan jauh2.. haa meh dok dlm kusi baby. "wooohh" - Irfan


Dah terel makan sendiri..tp tu la tunduk sampai ke pinggan. Dan dia adalah kidal..kalau mama tegur baru tukar tangan tapi tak lama mana, tukar balik kiri..adoiii~!

Kalau mama pakai tangan, Irfan pun sibuk nak pakai tangan. Tapi wajib belemoih lagi la. T_T


Agak2 terlekat, kita minum dulu.. "ermm dap..dap!"

Mulut penuh nasi pun nk posing..

Orang ckp, takmo bg dia guna tangan kiri, babap tangan tu masa dia guna. Tapi kalo dibabap kang, sentap pulak, terus takmo makan. haaa haru... Camne ek?

tak sempat amik gambar Irfan berdoa..sgt kiut~!

3 comments:

atie said...

org kata org tgn kidal pndi!!!biar dia kidal~hehehe

NisS^ImmEr said...

kidal anak hg? bijak ni. rambut pun sempoi ja, macho

..:: WiRdA ::.. said...

ati :: kidal menulis ke ape ke takpe gak.. nih makan nk pakai tgn kiri..kan tak elok tu..haha


niss :: rambut dia dh panjang, abah dia tak bg potong kang huru hara sempena besday nanti..hahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...