1.2.11

Mesir oh mesir

Tiga tahun lalu, aku pernah ke sini. Melihat cara hidup mereka..
....persekitaran mereka...

... dan bangsa mereka....





Two words ::BRAVE and ARROGANT
Yang berani akan suarakan keadilan, yang angkuh akan pentingkan diri sendiri.

Semoga Allah SWT memberi perlindungan pada mereka yg berjuang, pada kaum wanita dan kanak2 disana, juga pada rakyat Malaysia yang 'terperangkap' di sana. Mengapa perlu tunggu sehingga keadaan kritikal baru nak bawa pulang? Bukankah kalau dah kritikal keadaan lagi rumit. Tak paham.



Skrg nk hubungi mereka di sana pun payah. Semoga adik ipar aku kat sana pun selamat hendaknya.


info summary bleh tgk sini.


Pray hard for them. Amin.

3 comments:

mast@work said...

seram tgk negara bergolak.. moga malaysia tak kena camtu

..:: WiRdA ::.. said...

seriyau mata memandang kan..

b said...

najib baru announce msii evacuation..tapi antar kapal yg hanya leh muatkan 500 orag...pelajar kat sana ada lebih 11,000. apejadahnya...

walauoun adik gua itu tahapa2, tapi mmg gua risau lah...humm....nak buat ape ntah.buntu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...