18.2.11

in the middle of something

Lama takde entry DIY, setahun satu je. Ha Ha. Ok, sesudah bertungkus lumus mengumpul bahan-bahan, maka saya pun melakukan xtvt gunting dan gam.


Kaedah paling mudah membuat bulat adalah menggunakan mug pelbagai saiz atau pun bekas susu bertingkat. :p Nak lekat pulak, pastikan gam yang sesuai dengan bahan yang digunakan. =)




okeh, pandai2 lah nak tulis huruf bagi lawa2, kalo dah tak terer sgt, pegi cetak saja melalui komputer peribadi mahupun komputer riba hak milik multak pejabat anda. W = Wirda?




Salahhh... W is for WonderPets~!!!! Thissss is sewiussss~~~ (mcm ming ming ckp)





Semua yang terhasil adalah untuk si comel ini. Tunggu next entry apakah ia! Hahaha







Penat jugak.

2 comments:

atulhani said...

rajin betul hang ni walaupun cuma setahun sekali hehehehe

..:: WiRdA ::.. said...

rajin sikit je.. ikut mood... bila semangat tu mai.. takleh stop..hahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...