28.1.10

gue pegi dulu ya dong!

++oh encik irfan juga teruja ngan rupiahnya++
sebenarnya aku nk buat entry pasal home suwit home aku.
tapi memandangkan esok adalah hari yg dinanti2kan sejak 6 bulan lepas, maka aku terrrrrpaksa la sgt buat entry vavavacation nih dulu..
dgn ini diumumkan, esok adalah hari untuk ke....................................BANDUNG!
ada sape2 yg pegi esok juga? hik hik..jumpa di sana ya buk!


yg mau shopping,

6 comments:

My Heart... said...

wah best nyer,, selamat berfelai2 sefamily... berapa ari p jalan2 sana?

Am said...

happy shopping...jgn lupa kartika sari dan brownies ya bukk... jaga2 mkn, n jugak beg dompetnya :D

^wirda^ said...

zue :: 4 hari dong..

am :: ya aku mau rasa itu KS.. pasti berjaga2..

eynda said...

Enjoy ur holiday....happy shopping....bawak balik buah tangan utk bakal jiran ya :-D

hushuss said...

Jeles pada buk wirda sbb tak dpt itot..tp takpa, masaku akan tiba juga. Decide takmo g Bandung sbb dah p. Nak p tmpt yg tak penah p.

Tp apa pun, enjoy ur holiday! Bawak balik brwonies byk2 tau utk kami di opis.

ummi Eiz said...

oh terase begitu lama tidak berborak pongpang2 ngan hang...walau jarak hanya sekangkang cucu kera huhu... happy flying...bawain pulang tudungku yaa...mknanan2 juga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...