11.11.09

makanan berkotak dan sebuah botol

makanan berkotak ini adalah sarapan ku. (oren tu ikut waktu tertentu)
adakah ini dinamakan berdiet? (ku tidak pernah diet..bantuin aku mengembalikan perut anggun ku!)
gawat gawat! :: percubaan sarapan ini semlm membuatkan aku kelaparan gila menjelang tgh hari! jadi arini aku makan cekodok pulak. (T_T)
dan sebuah botol ini adalah jamu mak dara (miskipun mak bukan dara lagi..huhu)
dimakan di opis saja kerna terdapat jamu berbotol lain di umah utk wiken.
hep hep! :: ini bukan ubat kurus ok~!

yg bertekad konon2nya,

10 comments:

My Heart... said...

wah,, nant pinggul mcm mak dara la... bagus2..

NisS^ImmEr said...

apa tujuan semuanya ni?

ummi Eiz said...

buat sit up... letak irfan atas perot hihi... nnt angin kus2 yg memenuhi perot akan keluar... pakailah koset hai-o yg mahal iteww.. anda tahu dimana mahu mencari penjualnya hihi .. sekian

^wirda^ said...

niss :: tujuan aku mengurangkan lemak di perut..haha so sarapan berat2 ku tukar ke kotak2 itu..
jamu itu emangnya kerna aku sudah bergelar ibu..perlu sih!

Farah said...

uishh glemer gak jamu mak dara tu rupenye yer..panas badan ko makan wirda?

^wirda^ said...

tak panas pun kot.. biase2 je..huhu adakah sbb aku dok dlm ekon??

d i d a said...

mcm best jerk.

shud said...

hee brkfst makan makanan itu memenag mengenyangkan lah kak wirda... patut amalkan... (=
cuba lagi.. dan lagi.. tahan diri hehe...
caiyok!! =D

semoga kembali mnjadi mama yg anggun dn slim ;)

DevilX said...

isk...
ye ker dok makan jamu tuh>???/

cam suspicious jerr... ohooo ohhoooo

zurie said...

heheh.. nk diet ka? aku tgk hg kurus elok ja.. ala.. perut tu nk wt cmna g.. elok2 kempis t kembong balik.. hehehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...