16.10.09

berakhir sebuah syawal

++aku dan chinta hati di pagi syawal++

sedar tak sedar dah masuk 27 syawal..
dan baru aku pasan aku tak buat pun entry ketika hari raya..terus2 skip ke periuk bertuah saje..haha..actually aku tunggu2 la juga koleksi gambar2 raya dari org2 yg mempunyai kamera kerna diri ini hanya membawa balik kamera tetapi tiada bateri..sungguh T_T di pagi raya..jadi hanya mengharapkan simpati pada yg punya kamera..haha
++my mama vouge..haha n seblah lg tu kazen++
syoknya raya..aku suka beraya..adakah kerna aku suka makanan2 di hari raya..jawapannya tepat skali! i likeee~~ cuma terkilan sket thn nih tak dpt merasa lemang hebat wan aku..yg dorang2 tu beli pun tak termakan pun aku..dh abis raya baru aku tingat...huwaaa~ pa pe pun akan ku 'qada' balik makanan2 itu di raya haji pulak! yeszzza!
++haa..nih laa pembuat lemang terhebat,wan din dan pembuat ketupat yg anggun, tokteh...raget dak tok aku??++
raya thn nih bz sket sbb adik aku pulak nk menikah raya ke2..org nk beraya dia nk menikah plak! tp kenduri akan langsungnya pd ujung bulan ini..maka dgn ini habislah semua anak2 mak yg bujang!
++ dah berbini adik aku tu..huhu++
++apapun ini cupcake aku..haha++
minggu2 terakhir ni laa byk plak yg panggil pi open house..sampai tak tersempat aku pegi..adeh..umah aku? semestinya tade open house..kerna aku dlm persediaan nak pindah umah baru...alasan baikkk punya! haha
oklah pape pun Selamat hari raya ke 27!
esok i ade 2 open house...makan makan dan makan lagi..huyey!
(mlm ini ku pergi menonton papadom..jom join!!)

yg nk pi beraya lagi esok,

6 comments:

Ros said...

aku menunggu house warming.....

^wirda^ said...

oh buleh2..nk pi esok pun bleh..mmg warming laa..sbb tade kipas..hahaha

d i d a said...

kat mana umah hg?

weh nk tanya, hg amik kek utk acara potong2 kat mana ek dlu? ok tak?

d i d a said...

weh wirda, jgn masa raya haji kang hg terlupa bwk camera bateri simcard segala dh ar..mnangis x brlagu aku kang..hahaha

NisS^ImmEr said...

wirda tok hg mmg ranggi habis

^wirda^ said...

dida :: ceh kek potong aku..depa men beli je kat kedai..sadis btol aku..huuhuhu dah le tak sedap pun..haha
insyaAllah aku akan igt bateri aritu..hahaha

niss :: oh tok aku bukan setakat ranggi, tp pandai membuat lawak kering..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...