23.10.09

aku sedang..

*&^%$ S.E.R.A.B.U.T*#^$#@#

esok adalah hari pindah randah aku ke rumah baru.
umah sewa skrg mempunyai 3 bilik, 1 dapur, ruang tamu yg dipenuhi barang2 berguna dan mungkin yg tidak berguna juga.

DAPUR
setakat ini, 50% barangan di dapur sudah dipack dan di hantar ke umah baru. ada lagi balance seperti rak pinggan, peti ais, periuk belanga, microwave, cerek, water boiler dan dry food.

RUANG TAMU
ruang tamu yg di packing cuma segala koleksi souvineir dalam almari kaca itu saja, 2 stool dan lampu yg sudah di bawa ke sana. Ia adalah 15%. balance sofa, rak tv, tv, almari kaca.

BILIK KE 3
cuma termampu 30% saja isian yg sudah dipindahkan.

BILIK 1 dan 2
0% bermaksud SATU APA PUN BLOM KEMAS. T_T

dan esok pukul 12 tgh hari lori akan tiba dgn gagahnya..aku sedang kerja skrg. aku tiba umah pukul 630pm. aku makan dan settlekan irfan tiktoktiktok dh pukul 11pm. adakah aku dan encik hubby tidak perlu tidor utk menyiapkan segalanya??? *_* bye bye!


yg nk pindah,

10 comments:

b said...

hahaha...

bye bye!

hot mama said...

bestnye nk pindah umah baru...

selamat mengemas...

NisS^ImmEr said...

gila la bz. takpe la tak tido, esok cuti.selamat mengemas

ummi Eiz said...

last skali penat ngemas...dh duk umah sendiri pon......selamat2...sile kumpul semua ashkar2

d i d a said...

ha masa ni la segala kerahan tenaga diperlukan..bkn masa nk open table sj..hahaha

^wirda^ said...

ya kerahan tenaga diperlukan..mari2...

p.u.j.a.a.n.s.e.7.e.n™ said...

moga bertambah ceria di rumah baru.. =)

shud said...

selamat berpindah randah! ^_^

Ros said...

dah selamat pindah ke?

hushuss said...

hahaha..rasakan! rasakan! mmg pindah penat woo...aku tak sanggup pindah lagi..penat! tp esok2 dah selesai semua, best masuk umah baru...jgn lupa jemput kami semua p umah baru ampa naa...

pi blog kami, ada gambar khas utk ampa...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...