8.9.11

Aku blur

Tak tau silap dimana. Silap makan ka, terlebih makan ka, termakan menu baru hari raya ka. Tapi sejak mula kerja lepas raya haritu, aku rasa kepala otak aku jadi blur je memanjang. =.=


1) Pergi ATM nak ambik duit gaji, masukkan kad mcm biasa. Tgk screen pilihan aneh2. Tekan lagi. last2 reject. Duit tak keluar. Tukar ke mesin sebelah. Buat benda sama. Reject lagi. OH AKU GUNA KREDIT KAD rupanya. =.=


2) Mesin sama, dah masukkan kad ATM sebenar. Tekan-tekan macam biasa. Screen masih tunjuk pilihan aneh. Tekan lagi. Last2 mesin minta masukkan duit. LAAA...INI MESIN DEPOSIT TUNAI!!!! T_T


3) Dah berjaya kluarkan duit menggunakan mesin dan kad yg betul. Lalu aku pegi ke kedai untuk membeli barang. Masuk ke kedai. Nak beli.....uhmm beli barang..uhmm barang apa yg aku nk beli tah..uhmm keluar kedai tanpa beli barang. =.=


4) Naik keta. Drive macam biasa. Pastu lupa aku nk kemana sebenarnya. Dang! (nak balik keje amik Irfan la sebenarnya.) ~_~


5) Nak masak, kluarkan ikan semua. Lepas tu aku blur, nak masak apa. Macam mana nk mula. Last2 tak sedap. Aku makan megi. =,=


6) Semlm, nk balik keje. Tgk jam. Kemas2 laptop. Then kluar opis menuju ke tempat scan. Tp dok heran, apsal semua org tak gerak balik pun. Sampai tmpt scan, sebbaik nampak, 5.23pm.. OMG...igt bulan puasa ke nak balik 520pm!!!!! (potong gaji kalo aku kluar awal T_T)






Apa kena dengan aku neh? haishhh.

6 comments:

Diyana said...

lemau lg la tu wirda..kan raya lama sgt cuti..keh keh

sara ahmad said...

kekekekeke.. :P dah kenapa ko??

..:: WiRdA ::.. said...

Diyana, itu lah..makan byk pulut kot.. mamai lagi..

..:: WiRdA ::.. said...

sara, haha aku pun tatau..

zurie isa said...

terlebih merdeka raya tu.. hehehe.. kena cuti balik nie..

..:: WiRdA ::.. said...

kalo bleh mmg nk MC..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...