4.3.13

tiga puluh satu

oh em ji.
dah masuk bulan 3.
bulan february langsung tak update blog. nampak tak bz nye surirumah ini? hahha kalah keje makan gaji tau. :P

Kisahnya, bukan surirumah saja kejenya, dah nama pon buat bisnes sendiri, so bertambah lah sibuknya. mana nk masak, nk layan karenah anak, nak buat order. Tgk tv pon tak sempat baq hang! Rasanya rumah lagi kemas masa sy keje dulu. :P

Ok dah lari topik. Tiga puluh satu. Ye, umur yg bertambah utk tahun ini. 9 january lepas ye kawan2. Lambat plak nk update. Takpe save the date, tahun depan bleh hantar hadiah kat umah guna poslaju. \(^V^)/

Malam tu, memang ku tunggu2 seprais dr hubby. Tapi mcm takde pon ciri2 nya. Tapi biasanya pon mmg dia pandai sorok. Takpe. Tunggu jugak. Tunggu sampai rasa mcm takde kot. Takpe mungkin esok. *menaruh harapan tak malu sungguh*

Ding Dong (bunyi jam walaupun takde langsung jam dalam umah yg bleh bunyi)
Pukul 12tgh malam 9 January 2013.
Dengar percikan api kecil.. bezz bezz beztt bunyinya. (imagine la sendiri bunyi tu)
Ahhaaaa...
Ai dpt macaron set...hehe
Penat tau tiup lilin tu nk bg terpadam.haha

Susun balik bg jadi 31. Nway tq b. :)

Dah siang. Keluarlah umah. Org ckp celebrate. Hehe. Tahun ni hadiah bleh pilih. Mmg pilih yg nk pakai je lah. Nk yg murah, tp takde size kan.. mmg nk dijodohkan dgn yg ini.........hi hi hi.


Tgk wayang. karaoke. Eh ehhhhhh..ade kek lagi lah awokkk....weee skali lagi. Tapi Irfan habehkan semuanya kek tu..:P





Simple. Happy. Sangattttt.

Akhir kata sambutlah besday anda dengan dendangan lagu dari penyanyi ini. Sekian.



besday mom,

4 comments:

eynda said...

Laaaa...ingatkan umur pertengahan 20-an!! ;-)

Nana said...

Happy belated birthday wirda... comel sgt korang sekeluarga. moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, ditambahkan kebahagiaan dan keberkatan hidup awk....

OliVe said...

Lama x makan macaroon...huhuhu

..:: WiRdA ::.. said...

thanks semua.. tgk tu buruk perangai br nk approve comment..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...