7.10.14

ESP SHAKLEE :: Kebaikan & Keburukan !!!

Hai semua~~

Wahh tak sangka bulan kecantikan bersambung lagi untuk Oktober!
Baru je habis promo COLLAGEN POWDER, sekarang semua pakat mandi ESP pulak! haha

Jangan tak tahu, ESP ni produk Shaklee PALING LARIS tau!

ESP SHAKLEE

Apakah ESP??
Yang tak tahu tu.. ESP ni adalah sumber protein tambahan untuk badan kita.

Kenapa perlu protein tambahan pulak?
yang dok makan hari2 kan dah cukup?
Persoalannya disini, BETUL KE DAH CUKUP PROTEIN HARIAN kita?

Kita makan sumber protein macam ikan, ayam, daging semua tu bukan mentah2 pon. Kita masak biasanya pada suhu tinggi kan? Protein ni mudah musnah pada suhu masakan yg tinggi. So maybe kita cuma dapat seciput saja atau mungkin takde langsung. hehe

Sebab tu lah kita perlukan protein tambahan untuk memastikan badan kita cukup protein.


APA KESAN KEKURANGAN PROTEIN?
------------------------------------------------------
  • rasa lemah, lesu, tak bermaya, hilang daya tumpuan.
  • luka lambat sembuh akhirnya berparut.
  • kolesterol tinggi, tekanan darah rendah, maka akan pening/pitam
  • punca ulser perut + ulser usus.
  • ganggu penglihatan, lama kelamaan jadi kabur.
  • antibodi tak kuat. Bila kurang protein, badan tak boleh nak lawan penyakit yang datang. 
  • otot jadi lembik, terutamanya perut akan mula menggeleber.

Kalau boleh mendatangkan kesan tu maksudnya PENTING lah PROTEIN ni kann?
So pemilihan protein tambahan haruslah yang terbaik, dan atas sebab itu lah jugak ESP menjadi HOT ITEM!  ye lah.. ESP ni adalah protein soya NON-GMO tau. Maksudnya, ia tidak diubahsuai secara genetik masa tumbesaran dan sewaktu pemprosesannya. Proses pulak dengan air bukan alkohol, dan melalui ujian klinikal oleh para saintis.  So dijamin SELAMAT, BERSIH dan HALAL!


APAKAH KEBAIKAN ESP?
----------------------------------
  • NAK KURUS - golongan yang nak kurus memang suka minum ESP sebab buat mereka rasa kenyang, maka terkawal la dari makan berlebihan. Otot pon terjaga semasa diet!
  • IBU MENYUSU - kaum ibu2 memang jadikan ESP teman baik sebab ESP ni bantu dalam pengeluaran susu. Memang meriah susu utk si manja! Pekat, berkrim, baby pon cepat kenyang!
  • NAK CANTIK - tak kisah lah apa masalah kulit sekali pon, ESP mmg membantu memulihkan kulit anda. Ye lah memang tu tugas protein pon, memperbaiki dan memperbaharui tisu baru. Yang masalah JERAWAT sampai berlopak tu, sangat2 dialu2kan. Yang KULIT KERING macam saya pon sgt2 digalakkan!
  • SEDANG HAMIL - bakal ibu, sesuai ambil utk kuatkan rahim serta pembentukan otot bayi sebab protein kan bagus untuk tumbesaran bayi. Selain tu beri tenaga pada si ibu!
  • INGIN HAMIL - yang masih mencuba, atau yg pernah keguguran, bagus amalkan untuk perbaiki dan pulihkan rahim kita. 
  • LETIH/LESU - golongan yang selalu letih, student, selalu skip makan, memang ESP pilihan terbaik. Sebab selain memberi tenaga berpanjangan, ia bleh menjadi 'alas perut' ketika lapar/skip makan.

Dah cerita kebaikan, mesti sibuk nak tau KEBURUKAN btol?


KEBURUKAN ESP!!
---------------------------
Keburukan paling ketara adalah apabila kita beli ESP tetapi kita tak minum, kita skip2, kita tak ikut aturan, kita bancuh air panas sampai rosak protein, pastu tak berkesan, maka kita salahkan ESP. haaa buruk perangai namanya tu. hahahaha 
Makan ikut sukatan ye kawan2.. sebab protein apa pon kalau amik berlebihan mmg tak elok. Yang penting, mesti minum air banyak2.

ESP Shaklee Promo

Harga pasaran ESP adalah RM150.
Tapi untuk PROMOSI OKTOBER, harga ESP jatuh tergolek2 sampai depan pintu. 
MURAH SANGAT-SANGAT!


***************************
BELI 6 DAPAT 7 !!
FREE MEMBERSHIP!
CASH BONUS!
***************************

Nak beli satu boleh ke??
MESTI LAH BOLEH. 
Meh sambar cepat2.
Jangan menangis tepi bucu katil dah laa kalau terlepasssss~ sebab semua pakat rembat 2 botol sorang. Punya laa murah nak habaq. haha.

So, siapa yang NAK HARGA PROMOSI ni, cepat2  SMS/WHATSAPP saya ye!


Pengguna tegar ESP Shaklee,

Shaklee ID 961275
Facebook : Wirda Rasid
Instagram :  @SlimBeauty_byWirda
Whatsapp/SMS : 012 274 7294



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...