21.9.14

Shaklee Master Celebration "Mak"

Assalamualaikum..

Buat ape cuti2 ni? cuti sekolah dah nak habis sure, mak2 bz kan. hehe
Mujur anak masih tadika. Tu pon mencabar jugak esok nk kejut dia pegi sekolah, maklum lah dah lama cuti.

Oh, saya bukan nk citer pasal cuti sekolah ni sbb tak pegi mana pon. :P Kisahnya nak citer pasal Master Celebration "mak" business saya lah ~ Master Nana Macarona.

Actually dia naik Master masa January haritu, sama masa saya baru naik rank Supervisor masa tu. Cuma dia saja pilih bulan istimewa ni utk diraikan. :)

Master Daus & Master Nana

Group Spectacular memang semua dikalangan muda2 belaka sebab "mak" pon muda. Baru 25 tahun, dah success, dah income kepok2, dah mampu bawa parent pegi umrah semua. Best kan?

Walaupun jarak usia saya dgn dia agak jauh, saya tak malu utk jadikan dia sbg mentor saya. Dia sentiasa bersemangat, kuat dan pastikan setiap diantara kami capai target kami. Dan saya tak kisah kalau kadang2 kena 'libas' sbb tersasar dr landasan. Yang penting, saya terus bangkit. Ada masa sy down, saya akan terus cari dia. Mengadu, minta pendapat. Anak manja kan? Ye, saya memang anak mak~~! hehehe... Saya akan terus DUPLICATE, DUPLICATE, DUPLICATE dan ajar anak2 business saya utk sama2 follow apa yg Master ni buat sehingga berjaya.


Jalan kejayaan semua orang tak sama. Ada yang pantas mcm roket, ada yang lambat mcm kura-kura. Tapi kura-kura pon istiqomah, terus berlari sampai ke garisan penamat jugak akhirnya kan? Berjaya jugak kan? Apa yang penting, BERTERUSAN! Jangan berhenti bila tercuit sedikit dengan ujian Allah. Sebab itulah yg membuat kita lebih KUAT!

Saya bersyukur harini kerana saya berada dalam group hebat ini, dan saya ada group PLATINUM MILLIONAIRE yang hebat dengan leader2 hebat dibawah bimbingan saya sendiri. Saya mengalu2kan anda untuk menyertai team kami. InsyaAllah, saya akan bimbing anda from zero to hero! Yang PENTING, anda mesti ada semangat nak berjaya!


Saya bakal Master Coordinator, InsyaAllah.
Doa2kan ye semua. :)

Meh layan gambar meh..





'Master Mak' & 'Master Nanny'


"my sibling Master-to-be"


kami kenal semua hanya dari whatsapp group mummy...kepochi sgt sorang2..haha
Barisan leaders yg terima recognition award dari Mummy

                
first level in pupley~


Anak mak.. tq so much Nana~ (^v^ )/


Master-to-be,

Founder of Platinum Millionaire
fb/wirda.rasid
insta  @SlimBeauty_byWirda
Whatsapp: 0122747294

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...