22.9.14

Rahsia Kulit Cantik dengan Shaklee


Hey ladies~
lama tak buat entry "heyladies".

Harini saya nak bongkarkan RAHSIA miliki kulit cantik dengan supplement Shaklee! jeng jeng jeng~

Ok, kalau dulu2 saya selalu share SKINCARE yang saya pakai untuk jaga kulit, mcm Shiseido dan Yves Roche. Ye memang diakui hasilnya bagus jugak. Tapi sayangnya ia cuma sekadar lapisan kulit luar saja.

Satu hari saya buat facial, dan bila scan muka, dah boleh nampak betapa banyaknyaaaaa PIGMENTATION / BINTIK HITAM yang melonjak2 nak keluar.. SERAM sgt sebab saya dah ade 1 bintik hitam. Ohemji~~

Si beautician cakap, saya perlu apply protection & treatment atas kulit untuk melambatkan ia naik atas permukaan kulit.

Hummm... but still akan naik jugak bintik hitam tu nanti.

FYI, saya miliki KULIT KERING dan agak KUSAM. Kering sampai ke tapak kaki, habis merekah2 mcm kertas pasir.

Akhirnya saya decide, lebih baik saya MULA dari dalam dulu!
Maka saya ambil segala ANTIOKSIDAN untuk membantu melawan radikal bebas yang menyerang sel2 kita setiap hari!
Bahaya radikal bebas ni, dia rosakkan sel2 DNA kita, bukan setakat kulit rosak, tapi kesihatan kita jugak turut terjejas sehingga membawa kepada penyakit berbahaya seperti kanser!


Apa yang saya consume?


  • VITA C - ini adalah antioksidan yg membantu mencerahkan kulit, dan merangsang pembentukan kolagen semulajadi

  • VITA E - jugak antioksidan yang berupaya memudarkan parut jerawat dan mengurangkan kesan bintik hitam pada kulit.

  • ESP - Protein yang kaya dengan 9 asid amino utk memulihkan dan memperbaharui sel2 kulit yang rosak. Juga mencerahkan kulit.

  • COLLAGEN POWDER - protein utama yang diperlukan setiap manusia, utk mengekalkan tahap kelembapan kulit, mengurangkan garis halus dan kedutan, serta menganjalkan kulit.

  • VIVIX - Antioksidan paling hebat, yang juga merupakan anti aging terbaik untuk semua. Untuk kulit jadi glowing dan sihat.


Banyak?
Tak lah!

Sebenarnya saya mulakan dengan VITA C dan VITA E, tapi sebab perlukan masa yang lama sikit, maka saya tak sabar. Jadi saya cuba terus COLLAGEN POWDER + ESP.

Memang REFILL terus kolagen dalam badan, kulit terus jadi moist, dan PALING KETARA, tapak kaki saya dah licin~!
Bukan saya saja yg perasan tapi mak dan suami saya pon kagum dengan hasilnya! (^.^ )

Haa saya cuma cuba sekotak saja Collagen Powder masa tu diselangi dengan ESP, VITA C dan VITA E. Best kann?

VIVIX? ye saya ade jugak kongsi vivix dengan hubby, maka hasilnya lagi lah meletopb! Cepat saja kulit dah tak kusam lagi, cerah sekata! Asyik kena tegur kulit nampak berseri je! Siapa tak happy kan?

Kebaikan yang anda dapat, bukan setakat kulit sahaja tapi kesihatan dalaman turut terjaga!
MEMANG BERBALOI pelaburan wang anda!

Set Kecantikan Shaklee
Kulit lebih lembap, tak kusam dan jeragat/parut makin pudar!


CADANGAN SAYA :

Untuk masalah kulit kering
---------------------------------
- COLLAGEN POWDER + VITA C (untuk bajet besar)
- ESP / VITA E (untuk bajet sederhana)
- VITA C (untuk bajet kecil)


Untuk masalah kulit berminyak
--------------------------------------
- COLLAGEN POWDER ( untuk bajet besar)
- ESP (bajet sederhana)
- VITA C (bajet kecil)


Untuk masalah jeragat
---------------------------
- VIVIX/COLLAGEN + VITA E(untuk bajet besar)
- ESP + VITA E (untuk bajet sederhana)
- VITA C (untuk bajet kecil)


Jadi anda kategori yang mana?
Jika anda memang pentingkan PENJIMATAN, disamping mendapat hasil terbaik LUAR DAN DALAM,  ini lah pilihan bijak anda!

BERITA BAIK :: BULAN NI ADALAH PROMOSI COLLAGEN POWDER!
Maka harga nya pastilah JATUH MENJUNAM!
Sampai 30hb September saja tau!


Berminat nak cuba?
Terus hubungi saya pada butiran dibawah, saya akan beri konsultasi terbaik dan cara permakanan yang betul untuk anda. :)


Pengguna tegar Set Kecantikan Shaklee,

Shaklee ID 961275
Facebook : Wirda Rasid
Instagram :  @SlimBeauty_byWirda
Whatsapp/SMS : 012 274 7294

2 comments:

babYpose said...

suka dengan supplements ni tapi kadang tak sempat makan..:)

..:: WiRdA ::.. said...

haha nk hasil elok, kena rajin2 makan.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...