27.9.14

5 Akibat Mengambil Kolagen Berterusan!




Selalu kita tengok cermin hari2 kan?

Selalu tak kita tgk perubahan pada muka rapat2? Kalau tak pernah, balik nanti sila belek. 

Pigmentasi dah keluar ke?
Kulit dahi dah boleh tarik ke?
Leher dah berlekuk ke?
bahagian mata dah lebih kulit ke?
pipi makin jatuh ke?
dah keluar garis halus ke?

Kalau ada, tandanya ANDA KEKURANGAN KOLAGEN!

So nak tak nak kita memang kena ambil kolagen tambahan, sebaiknya ambil yang betul2 tulen macam SHAKLEE COLLAGEN POWDER.



Apa kesannya kalau kita makan kolagen hari-hari????

Haa saspen ni...

Mari kita lihattttt~~~~


5 AKIBAT MENGAMBIL COLLAGEN POWDER HARI-HARI!


Akibat #1
------------
Dulu kulit kering, berjelaga dan ada pigmentasi.
Sekarang makin CERAH. BERSERI, dan BINTIK HITAM kian PUDAR! 
Ramai puji nampak MUDA! hik hiks

Kiri di usia 29thn, kanan pada usia 32.


Akibat #2
------------
Dulu kulit kusam, pucat dan tak bermaya.
Sekarang, makin BERTENAGA, FRESH, BERSERI-SERI.



Akibat #3
------------
Dulu kulit berminyak dan berjerawat.
Sekarang tidak lagi.. Kulit jadi LICIN, dan GEBU!


Akibat #4
-----------
Dulu kulit gelap, jerawat dan parut bekas luka braces.
Sekarang, wajah makin PUTIH dahh, dan TIADA CELA!




Akibat #5
------------
Dulu, nak keluar mesti nak makeup sebab kulit kusam, muka pun tembam je.
Sekarang, NO MORE MAKEUP, kulit flawless sangat!!
Jangan terkejut collagen jugak buat kita makin kurus tauu, sebab mengenyangkan!



Haa gambar dia atas semua original, tiada guna 'cream 360' ke ape ye. Hahaha
Siapa yang pernah cuba, tahu lah akibatnya.

Ye saya tunjuk kesan pada muka je, sebab semua org NAK CANTIK kan?

Maka consume lah Shaklee COLLAGEN POWDER ni.. sebab protein kolagen ni merangkumi almost 80% dalam tubuh kita, dan makin susut dari umur kita 25thn.
Sebab tu la makin lama, kita makin tua, sebab kolagen dah semakin susut. :)


Kesimpulannya, JANGAN SESEKALI CUBA kalau taknak kena AKIBATnya! hehehehe




*** PROMO SHAKLEE COLLAGEN TINGGAL 3 HARI SAJA LAGI ****
DAPATKAN SEKOTAK SEKARANG!!!


Pengguna tegar Set Kecantikan Shaklee,

Shaklee ID 961275
Facebook : Wirda Rasid
Instagram :  @SlimBeauty_byWirda
Whatsapp/SMS : 012 274 7294

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...