28.8.14

TESTIMONIAL SET SLIMMING :: Jadi Duta Sendiri.


Dulu kalau org jumpa saya, mesti ada datang cakap kat saya dengan muka happy 200%

" wirda pregnant eh?" 

Sebbaik saya baik tlg coverkan rasa bersalah dia..

"A ah saya mengandung-i lemak je!" :P

Ketawa berderai. 

Hati sentap siapa yg tahu. Kalau sorang takpe. Tapi kalau 15 org ckp benda sama? Tunggu 44 org maybe lah kot pregnant kan. :D

Maka bermulalah buat PERTAMA kalinya saya cuba DIET! Turun sket pastu naik balik. Baru kau tau perit org berdiet! Haha

Pergi jugak kau London Weight Management tuuu.. Turun sket.. Tapi naik balik. Nak maintain pi selalu masak jugak kan!

Pastu saya nak cuba produk kurus. Tapi x berani sebab takut masuk spital! Sejujurnya saya mmg takkan beli kalau iklan tu tulis kurus dalam seminggu blablabla. SERAM kot! Kau letak apa bg sental dalam seminggu boleh kurus??! 

Sampai satu hari, saya pegi makeup kat sorang SID ni.. Sembang2 dia ckp cuba lah Shaklee. Takde chemical. Semulajadi. Saya tak tanya pon brapa lama boleh kurus, saya ambil je. Balik saya makan vitamin tu, saya makan nasi, layan mcm biasa. Ade la rasa panas2, lawas2,berpeluh, buang toksin sampai kluar cairan berminyak.. 

Sebulan lepas tu saya timbang turun 2kg!!  "Wowww" saya excited! 

Tak lama lepas tu saya jadi ahli. Saya amik FULL SET LENGKAP. Saya makan secara konsisten 3 bulan.. Sy turun 6 kg! Kembali ke berat ideal! Legaaaaaa sangat! Kalau tak bukan main susah nk turun walau 500g pon!


Berat saya sebelum ambil Shaklee adalah 51kg!! Sama berat mcm saya mengandung 6 bulan tau! Patut lah org tanya pregnant ke tak.. Haha
Mana tak berat, sejak benti keje, dok buat kek, maka makan kek hari2 lah jugak. Pavlova asal boleh je sumbat mulut..kekeke
Skrg dah jadi 45kg. Dah ideal. Alhamdulillah.

Apa yg saya ambil?
-ESP/CINCH SHAKE
-CINCH TEA
-ALFALFA
-LECITHIN
-OMEGA GUARD


Banyak? Takkk lah. Saya amik peringkat. Up satu2 sampai kurus! 

Yang pasti, kena KONSISTEN tau! Hehe

NAK CUBA, boleh Whatsapp/SMS terus 0122747294 atau PM FB saya je!

InsyaAllah saya consult cara makan terbaik dan share tips2 permakanan. :)


SID yang jadi testimonial sendiri,
-Wirda-


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...