25.8.14

Hari Sukan Pertama Irfan

Selamat hari Isnin semua.

Mendung2 ni, sebbaik tak mandom sebab pagi2 lagi dah telan ESP shake dengan Ovaltine Malt. Pergh sedappp lagi menyegarkan! Sel2 otak pon berhubung lagi bila makan OMEGA GUARD. gituuu~

Harini Irfan cuti, so takde la nak masuk tubik masuk tubik umah pegi tadika semua. Cuti Hari Sukan.

Semalam lah kisah hari sukannya..hihi
Irfan rumah PURPLE.
Saya pon tak tau kenapa rumah kuning digantikan dengan purple.
Sebab supplier baju cuma ade kaler purple?
atau sebab Little Caliph punya uniform dah kuning?
atau rumah kuning selalu kalah? eh. hahaha (dulu rumah kuning selalu kalah masa sekolah2 :p)

So semlm pagi2 lagi dah kena bersiap pakai purple termasuk lah parent. Hari sukan di buat di Gelanggang Futsal Puncak Alam nun..

Irfan cuma masuk 2 acara je. Satu acara berkumpulan. Satu lagi sorang2, kena berebut gula2. haha Yg berkumpulan tu dapat saguhati je lah. ok la dari takde kan..hahaha


Tapi team purple menang cheerleading yg comel. haha

Keseluruhan, Rumah Purple dapat tempat ke3. ok la kan..tu pon irfan bukan paham pon apa benda. Yang dia tau, dia dpt hadiah 2.  Kawan dia ada dpt 4 hadiah. Itu je. :P

Semoga tahun depan, irfan yg pemalu itu nak masuk banyak acara lagi. :D


I love purple colour,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...