8.7.14

Lainnya puasa kali ni..

Assalamualaikum..

Rasanya macam belum ucapkan Selamat Berpuasa pada semua kan? hehe So SELAMAT BERPUASA SEMUA.. :)

Ramadhan kali ni takde la lain banyak dengan puasa tahun lepas. Cumanya tahun ni dari segi keje tu, terbahagi sket dua... buat cookies raya dan Shaklee dihatiku. ceewahh.

Sebut pasal Shaklee..
Tahun lepas mmg saya TERLIUR giler nak cuba CINCH MIX SHAKE.. masa tu baru jadi ahli, so terus menapak ke branch beli setong!

Beli sebab terliur.. tak sangka pulak bila minum waktu SAHUR, rasa KENYANG melampau2.. Nak jamah nasi pon tak lalu baq hang.. haaa hahaa.. Patut lah CINCH ni masuk kategori SHAPE UP PLAN!
Sebulan consume, nah TURUN 3 kg lagi..SUKA SANGATT! Yelah masa tu saya naik 6 kg.. dah turun 2 kg sebelum tu..:P

So tahun ni, memandangkan cuaca PANAS TERUK.. sebelum puasa lagi saya dah cuba PERFORMANCE DRINK utk elak dehydrated. Bukan ape, nanti KULIT KERING pon dapat. haa ni tak suke ni..penat saya berusaha amik supplement utk bg kulit ni moist dulu. kekekeke..

Maka SET PUASA PALING LARISSSS tahun ni ramai yg consume adalah...

ESP/CINCH 
PERFORMANCE DRINK
MEALSHAKE


  • ESP/CINCH - utk beri kite cukup khasiat seperti hidangan lengkap. Sebab tu bila makan kenyang mcm makan nasi sepinggan. :D So yg nak kurus sambil2, elok benorrr laaa cuba!


  • PERFORMANCE DRINK - utk sentiasa kekalkan bendalir dalam badan. So kita rasa lebih BERTENAGA sepanjang berpuasa!


  • MEALSHAKE - Ni jugak pelengkap makanan. Boleh campur dengan ESP/CINCH. Sesuai bg budak2 yg berpuasa makan jugak tapi dapatkan panduan makan dari saya dulu ok!



Ok tu je. Kalau uolls NAK CUBA, roger okeh! Takpon pi beli terus kat SIDE BAR KIRI tu.. Mudah, nak bayar pakai DEBIT / KREDIT semua boleh. Terus Shaklee hantar pi kat umah. :)


Nak direct saya,boleh SMS/Whatsapp 012 274 72 94


SID yg layan SET SAHUR,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...