18.11.13

Tragedi Raya 2013 yg tertangguh

Jeng jeng jenggggg...

Kisah ni patut dicoret supaya sentiasa beringat. :p

Tak tau lah nk kata sedih ke, lawak ke. Tapi perasaan masa tu mmg macam2.. mujur semua cool.

Kisahnya begini.

Macam biase setiap tahun b4 raya sure ada photoshoot studio.. dan konfem kami pastikan beli baju raya dah time tu... maka ni lah hasil tangkapan raya kami..



Meriah nauuu kann...
Siap feeling Yuna, Najwa Latiff bagaiii~~

Beberapa hari pastu packing beg balik kampung. Yeahh dah ready semua... balikkkkkkk!!!
Balik umah MIL dulu..sbb tahun ni raya seblah saya. So esoknya baru balik Changlun...
Malam raya, masa tu dh nk dekat kul 10mlm.. kena la siap2 kan baju raya esok. Nak iron bagai..
Tetiba papppp! Tak buka beg lagi. Hati dup dap dup dap..Ya Allahhhh...

Buka beg, cari cari.. benti.. cari lagi.. haihh nk cari apa lagi, skali tgk dh bleh nampak semua baju dlm beg kannnnn! MANA BAJU RAYA KAMII??????????!!!!! Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bawa balik baju Irfan sorang je!! Baju kami konfem tertinggal kat sofa di rumah siap hanger lg. T_T Baju sy takpe la ade selai dua lagi..baju si Arjuna? takdak langsung! wuaaa..

Cepat2 lah kami p pekan Changlun tu..cari baju raya..sebbaik mlm raya kedai buka smpai kul 12 kot.. tapiii malam raya kot..baju size ape je laa yg tinggal kannnnn...huk huk..
Cari lah jugak.. cari dan cari dan cari... mahal baju kat Changlun mengalahkan harga kat KL tau!! sabaqqq ja la..

Esoknya.. ni lah baju raya kami..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


TETAP TEMA BIRU!


Tobat tahun depan baju raya aku sumbat dlm keta awal2!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...