23.9.13

Morning~~ PENGUMUMAN PENTING!

Morninggggg~~~~
haaa aneh tak pagi2 dah update blog?

Sekarang ni punya semangat baru.. isi masa sebaik2nya. Bangun pagi slalu pikirkan terbaik. WALAU ada je benda yg MEMBENGKEKKK jiwa..mak TETAP POSITIF.

Assalamualaikum.
Semangat pagi. Harini tanak sambung lg citer pasal RAYA yg pilu itu.. hihi.. nak buat pengumuman dulu.

TING! TING! TING!
Dengar sini orang2 kampung tualang tiga..(kecoh) dengan ini saya umumkan saya adalah SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR! wahh gitu..



Actually dah 3 bulan.since puasa haritu dah jadi. Tapi tu la, bz ngan bisnes kuih raya, dh habis raya bz buat order org yg tahan sebulan tak makan kek pulak. So bulan ni baruuuu laa ada ruang bershaklee sket. Sape yg ade FB saya tu, tahu laa activenya camne. haha.. Haa untuk lebih menyenangkan mencari supplement dan info, korang bleh follow saya kat blog baru ni >> SHAKLEE HEALTH ZONE.

So, kalau ade sapa2 yg nak tau pasal product, kot2 terbaca terdengar kat mana2 tapi malu nk tanya org tu, haaa boleh tanyakan saja pada saya.. kalo susah sangat tu click kat fb seblah tu..PM terus. Susah jugak? Whatsapp je.. 0 1 2 2 7 4 7 2 9 4

MUDAH kan?

Ok tu je. Nak gi teguk CINCH jap. bye bye~


SID 961275

2 comments:

b said...

kah kah kah... dah tau dah apa crita yang dia bengkeeekkkk sangat tuuu.. haa tu laa.. lenkali soal selidik dulu jgn jump into conclusion je yerrr

..:: WiRdA ::.. said...

ahh sadap yu. hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...