19.6.11

On behalf of Irfan, I write this for his daddy..

Assalamualaikum Abah,
Ni mama Irfan ni. Tp ni sah2 lah Irfan suh mama comel yg tulish sebab irfan kan cakap pun tak reti2 lagi apatah lagi la kalau nk taip beloggggg kan kan kan? hek hek hek.


Irfan nak ckp ni.. sepanjang 2 tahun ni.. Walau abah sesibuk menteri kewangan pun, tapi Irfan sentiasa hepi..


....bila abah dapat luang walau seminit masa bersama...

.....bila kita suka berebut benda yg sama......



...bila mama tak bg irfan makan yogurt kalau takmo makan nasi (sebbaik ada abah)....


...dan bila abah selalu tido nk sendeng2 tepi irfan... Suwiitt lah abah neh. :)

Irfan slalu rindu abah kalau abah balik keje lambat. Slalu rindu abah kalau abah masuk spital. So abah jaga la kesihatan abah demi Irfan dan mama ye? Irfan kecik lagi, takboleh nk jaga abah, nanti irfan besar, irfan jadi doktor, Irfan buleh jaga abah pulak. (erk mama guna ayat2 drama) Walau Irfan ticik lagi tapi mama tawu apa Irfan rasa. Sebab tu mama tulis ni. Terel kan mama Irfan? hehe



Sesungguhnya anugerah terindah dari Allah yang Irfan ada selain mama, adalah Abah! Semoga Abah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dilindungi Allah SWT. Amin.


- Alif Irfan-





yg menurut perintah, hehe

4 comments:

abah said...

ok...ok... terharu..sebbaik sifat kejantanan saya membuatkan saya tidak menitiskan air mata.

irfan, i love you so much, and i love ur mama twice much! :)

thanks dear~!

still speechless.

..:: WiRdA ::.. said...

we love you too abah! take extra care of yourself!

eynda said...

So touching!! Dan gambar2 sangat2 cantik!! :-)

..:: WiRdA ::.. said...

thanks kak eynda..;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...