11.4.11

semangat pertama

Selama kenal dan berkahwin, kami tak penah pergi bersukan apatah lagi membeli alat2 sukan mahupun kasut sukan. Ha ha ha. Kira tak penah wujud la aktiviti sukan antara kami. Apa saja la yg kami buat kan? :P


Tapi itu dulu, sekarang kami sudah mempunyai kesedaran dalam memenuhi masa terluang dengan aktiviti riadah. Semua angkara Clubhouse Cahaya SPK yg dah dibuka sebulan lalu. Ye SEBULAN LALU. Memandangkan last month Mr Ray banyak masuk kluar hospital, maka tertangguh la niat nk pegi tgk.


Memandangkan tiada peralatan sukan selain baju renang, maka kami pun berenang2 ketepian dulu sebagai perasmian pertama clubhouse kami. Tunggu lah entry lain utk penceritaan clubhouse dgn lebih lanjut.



So semalam, saya dan Mr Ray masuk Studio R buat pertama kali untuk shopping raket badminton, kasut sukan, dan raket squash! hahaha Raket squash tu yg tak tahan, seumur hidup tak penah main squash tapi gagah beli juga raketnya. Haa lepas nih tunggu lah entry2 bersukan saya ye. hihihi.



sungguh-sungguh kan?? :P






ke arah gaya idup cergas! haha,

5 comments:

mast@work said...

wirda,

kami laki bini sukan depan wii aje.. hahahahahha lagi teruk..

kira ok la tu dah beli raket.. pasni sila bersukan.. majulah sukan untuk negara..

hehe

..:: WiRdA ::.. said...

kalau bleh nk kurangkan masa ngan alatan elektonik..hahaha, nih pun tatau la sebulan brapa kali bleh pegi main..slalu hasben bz wiken2..:P

Queen of Pirus said...

semua SPKian bersukan skrg ni.

Liz said...

Waaahhh Jom main squash!!!

..:: WiRdA ::.. said...

liz, hahah jommm...ajar i main..sesungguhnya i tak penah main tp gatal nk beli raket jugak..:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...