6.11.10

yesterday and today..

Yesterday,
All my troubles seemes so far away~
Now it looks as though they're here to stay
Oh I believe...in yesterday...


Ok ok saya sedang over.. haha. By the way, I love that song so mucho mucho!(^V^ )/
About yesterday, kan saya ckp nak pegi my dear sales. Yes, my dear..u drive me crazy bebeh. Alhamdulillah, wish saya dari JJcard sales aritu akhirnya tercapai. Dpt jugak sebijik light weight buggy for travelling, tgk website mmg bajet 100++ gitu, skali tak sangka ada more discount, dapat lah dlm rm84 je. Ok le tu, yg penting tak berat sgt, dan buleh lipat jadi payung. Easy to travel nanti. Nak tgk??


++Irfan punya kaler hijau coklat++


Lepas habis shopping ngan si adik ipar yg tgh sarat tu pun sibuk beli barang baby dia, kami pun pegi buat perjumpaan wondergirls kat ampang. Sbb apa wondergirl? Haha sbb semuanya pempuan..laki2 cuma irfan dan anak buah saje. haha Aiseh, tade pulak gambar kat saya.
Ok tu je pasal semlm.

Today... ok today saya dan mamita dan melati girls actually buat potluck di rumah Cahaya saya. And, the most important event is.....baking with passion timeee!! yey! Favourite mamita is Marble Cake. But i called it Rainbow cake since it's colorful! I loikee~

++Mamita's Favor++

Oh sebagai seorang yg suka amik kesempatan di dapur, i curik2 buat cuppy dari lebihan itu, maka niat try make it perfect utk mengcreamykan cuppy saya terlaksana.. Erk apakah ayat ini?? ok saya dah try buat cream.. hehe..huduh tak?


++ ayat atas cuppy bias giler kan?haha++



I wish everyday is a beautiful day!


beautiful soul,

2 comments:

ummi iez said...

fuhhhh realiti kah??? too colorful!! too yummy !!! sayang tiada kelihatan disini fuhhh

..:: WiRdA ::.. said...

mamita favor tu mmg kalerful, yummy.. habis haritu jugak, camne nk bawa. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...