22.11.10

antara DUA

Hati ini meronta-ronta.
Kaki jugak dah bershuffle-shuffle.
Menanti hari demi hari berlalu pergi begitu saja tanpa melakukan apa-apa tindakan.
Bukan tak mahu tapi tak dapek den nak nolong.
Aku tidak punya kuasa veto memaksa mereka memberi ruang padaku.
Tapi aku perlu tetapkan juga harinya.
Hari yang mutlak.
Hari yang pasti aku jejaki utk tidak ketinggalan lagi.
Cukuplah apa yg jadi tahun lepas.
Aku tak sanggup lagi melepaskan ia pergi...





Ohhhh HARRY POTTER and the deathly hallows~~~~~!!!!!!!

Haha, sorry bikin saspen, mak tak kisah korang nak ckp apa, tapi mmg mak minat Harry Potter. Haha. Nk baca buku adalah tidak menjadi hobby sangat, jadi menunggu wayang saja. Dari episod 1st tak missed, ok tipu mak terkilan sebab tahun lepas tak sempat tgk Harry Potter and the Half-Blood Prince. Bajet Astro akan tayang tahun nih secara marathon macam tahun-tahun sebelum ni. Skali tiada langsung walau segazet pun tayangan HP kat HBO. Ahh..mmg mereka dengki dekat mak tau. T_T So, mak tidak boleh lg menaruh harapan mcm lagu zaiton sameon, kena jugak pegi tgk episod akhir part 1 nih. Awal2 aritu semua tiket fully booked. Hah what do you expect kan...

Ermm tak tau pulak citer DDR - 2 Alam pun buat tayangan serentak dengan HP. Kalau tak, mungkin i bleh support 40juta youu~ hehe.
Adik yg tgk, ckp ok laa, motif keinsafan tu ada, cumanya skrip dan 'video klip' tak bleh blah..hahaha tetiba rasa mcm nk tgk jugak. Bleh gitu? Kahkahkah


++ Rasanya ada tak 'fondant' nak pi tgk citer nih? Kalau tgk baru cukup 40juta kot. T_T++






i loike hermione,

5 comments:

farakaka said...

aku nk tgk hally potter hauhauhauha

peah @ peps said...

cis..haha..

dah tgk ke duo2..?..citer antu tu..mcm memanggil2...

Peah Speaks #16: I dare you to love...

..:: WiRdA ::.. said...

fana :: aku rasa nk tgk esok. hang?

peps :: dua2 blom tgk.. rasa tgk satu je kot cik heri poter, haha eh 2 alam bukan citer antu la, citer pondan..haha... peps, i cant read your entry la by using my lappy, why aa..entry only..yg lain2 semua ok je..:P

farakaka said...

DEY ESOK TUH WAT DAY? opss caps locj plak..aku cuti isnin depan..lepas settle hal passport itg nk pi tgk..yok?

..:: WiRdA ::.. said...

sorrry..i nk tgk malam ni...hahahhahaha bye2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...