12.10.10

V e r t i g o ?

Apa menatang vertigo tu? Ya adik-adik, vertigo adalah seketoi sabun buku cap kapak..huhu ok nampak sgt saya sedang tipu anda idup-idup. Ok, vertigo itu adalah sumthing like dizzy..pening..ketidak seimbangan. Pernah tak anda terjaga dari tido, dan tetiba anda rasa seperti gempa bumi yang SANGAT KUAT even tiada berlaku apa-apa bacaan skala rektar pun kat jabatan kaji cuaca??? Ya, ia sama mcm kalau anda main pusing2 badan dan behenti..tobat penin kan? TAPI...yg ini lg kuat ketidak seimbangan itu sehingga anda berpeluh sejuk, rasa nk pitam dan rasa nk muntah..ok bukan rasa lg..anda muntah terus. haha too bad!


So, that's what i felt this morning. Baru je tutup alarm. Elok saje nk bangun..terus nampak mcm tu. Tuuuuutttttttttttttttttttttt (ini bunyi menandakan saya dh tidak sedarkan diri lg selepas cuba pegi toilet..tutup mata atas katil.)

Skali lg jumpa doktor sarekha..my paberet doktor.. Hihi.

Erm, dia dgr je saya membebel ttg kejadian pagi tadi and she said, "Yeah, it's vertigo...sumtimes happened when we got flu..bla bla bla.. ok u need an extra rest. I give you 2 days MCs."

Mata saya hanya kelipok2 saja sbb masih pening..biar btol doktor ni nk bg 2 hari terus? Ye, sbb dia nk bg ubat ngantuk utk saya dan saya mmg perlu rehat. Very low blood pressure. Uhmm againnn? Sejak2 lepas pregnant..slalu sgt kena low blood ni.. sabau je la.

Walaupun dalam keadaan vertigo ni, (asal buleh nk guna word tu kan..) tetiba saya teringin nk makan kuih tart kat petronas tu.. sedap wei. Mak saya suka beli, sbb tu saya tau sedap. Irfan pun sgt suka kuih tu. Murah je, RM12..err tapi untuk 24 biji je la..tapi ok whatt..nk banyak2 buat sendiri lah..hahahhaaha So benti lah kat Petronas Bukit Jelutong tadi untuk membeli. Sebbaik ada kalau tak, sudah pasti mak kempunan.

++ baru saya tau nama dia Quetart..eh Que Haidar ke buat nehhh? auww..kuih selebriti youu...huhu ape kes? T_T++

++ nampak lazat kan? bukan nampak saja..mmg lazat pun! nih lepas amik gambar, irfan dh sambar dua 3 ketoi..He's loving it!++

Pening. Muntah. Teringin nk makan.. = PREGNANT kah????

Haha.


Bikin panassss je kan?

4 comments:

atulhani said...

hang belum rasa tart ibu mertuaku..... serius sedap...

Tihara said...

sedap ye tat tu..nama pn menarik

^wirda^ said...

atul :: ye ke? bila hg nk bg aku rasa?? aku tgk gebu2 mmg aku suke..haha

tihara :: hi tihara, thanks for read my blog. a ah boleh la tahan sedap dia.. gebu2 gitu..;)

atulhani said...

kalo nk, aku leh emailkan gambar heheehe... gambar jer.. sample takde.. tapi serius wei... the best tart yg aku pernah makan... besar2 pulak tu, macam ibu jari kaki. okey, ibu jari kaki aku pun kalah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...