1.9.10

Dah siap ke?

Oh b4 teruskan niat bertopik di atas, saya nk ucapkan Selamat Hari Merdeka buat semua! Hepi 53rd Besday Malaysia! Ada juga sambutan kat stadium Bkt Jalil tu rupanya. Saya? Saya cuma mampu sambut MERDEKA SALES saja. haha

Ok, amacam persiapan korang?
Dah beli ke baju raya?
Dah siap ke kuih raya?
Dah pasang langsir raya?
Dah lengkap baju anak?
Dah ade ke kasut raya?
Dah jumpa butang baju melayu suami tahun lepas?
Dah repair keta nak balik kampung?
Dah kemas beg keeeeeeee?????

Kalau semua dah, mmg anda seorang yg bersedia awal. Bagus2..
Persiapan-tanpa-dirancang saya, Alhamdulillah, tak semena2 siap 80%. Incik Ray lah membuka ruang untuk saya kembali sibuk cari baju raya baru. Mula2 tanak tukar tema kaler, geng laki2 (Incik Ray n Irfan) nk pakai je baju thn lepas. (err saya still baju baru). Tapi bila dah diberi idea begitu, saya yg suka beraya ini, mana mungkin akan menolak..hihihi.. So, semua hampirrrrr siap, tunggu nk tambah kemeriahan je lagi sket. Tema kaler? Nanti next week saya apdet!

Wahhh...Lagi 6 hari saja nk kerja weiiii..sangat lah teruja. Tak peduli la korang nk ckp mcm budak2 ke ape.. yang penting, setiap tahun mmg nih apa yang saya rasa...MAK SUKA RAYAAAAAAAAAAA! yey!

Irfan pun suke! yey jadi geng mama!


saya suka,

5 comments:

d i d a said...

aku lg 2 hari ja keja..tp blk kg adalah pada mlm raya. so confirm la beg x kemas lagi.

selamat berhari raya!

farakaka said...

me :
baju 2 pasang sudah..
kuih 6 balang dh siap..
duit raya je belom tukar..
ermm kasut raya pon belom cari..

^wirda^ said...

ida :: weii gila best...tp takbest gak sbb hg kena tunggu laki hg cuti..hahahaha ala tp balik n9 je kan..dekat je.kalo hg balik jitra jenuh gak kot..lenguh pinggang2 ngan boyot2 tu..
Selamat bercuti awal!

fana :: haa i tak semena2 ada 4 pasang baju okey..hahahah kuih baru 2..tak buat lg.. duit raya? errr nk buat tatau2 je la..hahahah
kasut pun tade..

ummi Eiz said...

persiapan kami anak beranak..bole la

buat sikit2..buat ?? what the what!

tapi emangnye tade perasaan stim lagik, mungkin sebab tudung raye lom ade atau mungkin kasut raye anak missing in action lagik atau mungkin err mungkin err mungkinnn

ermm duit raye anak nk bg bape hohoho

^wirda^ said...

haha..ya mari pegi shopping lagi next week..3 hari lg ada..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...