12.8.10

tiada tajuk

Semlm saya post dua kali...
harini saya mcm tak post langsung..tp ini kira post entry lah jugak kan..hahaha nak jugakk!
oh, korang balik keje bulan Ramadhan pukul brapa datuk harimau???
Saya balik pukul 5.30 kalau bulan2 lain..TAPI untuk bulan Ramadhan, HR berbesar hati meluluskan untuk kami pulang LEBIH AWAL.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ya seAWAL ASHAARI 10 MINIT! Cissssskek!

ok dah nk 5.20ptg, saya mau kemas laptop semua. Bye. Selamat Berbuka!


sayasukekejesaye T_T,

4 comments:

d i d a said...

hari isnin-selasa aku balik pukul 1.35..hari rabu pukul 1.05..hari jumaat lak pukul 12.05...best kan..
tp xdak maknanya jugak kalo aku x masak...huahuahauaa

peah @ peps said...

bestnyer cik dida..

anyway wirda...10 minit pun okey per..:)

mrsDudE said...

aku yang balik sejam awal (4.30pm) pun sampai rumah 2 jam kemudian, sama macam kalau balik 5.30pm di hari biasa.. huhuhu.. stress betul dgn jem luar biasa di bulan puasa nih..

^wirda^ said...

ida :: usahlah kau mempamerkan jadual gurumu itu...ahhhhh sbb tu mak aku suh jadi cekguuuu! hahaha

peps :: uhmm ye ye..saya bersyukurrr...hahhaa

anin :: haha siannye..mcm sia2 juga lah balik awai kan..ko singgah la param dulu shopping2..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...