14.8.10

pelik bin ajaib


Semlm, kan saya sedang berbunga2 chinta nk pegi Buffet Ramadhan bersama incik Ray. Dah sampai di tmpt pertemuan (sbb saya tak balik umah-jammed teruk kot..), saya pun seluk2 la beg lappy saya mencari2 purse.

Aik? pegi mana pulak!

Sah tertinggal kat opis..Demmit!

Incik Ray tidak mahu melayan kehendak saya utk patah balik opis kerana jam dh pukul 6 lebih. Hoho. Takpe esok saja lah saya pegi opis, fikir saya.

Lepas berbuffet, balik umah, saya check lg dan lg beg itu. Mmg tak ada. Haishhhhh...minta2 selamat la purse aku tu. Takut ade geng2 operator ke ape ke main masuk je opis kitorang. Takpe2 cubaan tidor ngan tenang.

Harini, b4 kluar untuk pegi opis, incik Ray selongkar beg lappy saya. Tadaaaaa..tetiba ada pulak purse tu kat dlm beg tu..Huh!
So, pertamanya Alhamdullilah sbb tak ilang dan tak perlu pegi opis di hari sabtu.
Kedua, dugaan apakah ini..atau mataku yg berpinau2..atau apakah??? Mmg pelik bin ajaib!

ok lagi satu, dah 2 hari saya dan incik Ray terlepas sahur -tapi kami masih berpuasa okay!-
Day 1, jam alarm aku menjadi 3 jam lambat! what the hacksss...saya bangun kul 4.16pg, tgk2 dh cerah! Saya terus syak Irfan yg tukar timing jam tu!

Day 2, jam alarm skali lg menjadi sejam lambat! argh argh! adakah jam ini bengong atau saya mamai dan tertekan timing dlm mimpi??? Lagi skali pelik bin ajaib.

ok tu je.=p
Esok lusa..err Lusa je la saya akan citer pasal Buffet.

3 comments:

atulhani said...

kadang2 memang macam tu, kita punya la cari.. tak jumpa.. esok lusa.. memang ada pulak kat tempat tu.... heran bin ajaib gak...bukan setakat pelik jek..

^wirda^ said...

tensi kan jadi gitu..hahaa

b said...

hahaha..tuh la orang panggil berkat restu suami... terus jumpa , bukan? saya pon pelik mengapa purse itu menjadi misteri pada anda, juga kenapa jam i tu juga jadik misteri..

haishh.. musykil2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...