10.6.10

Cakap!

Ada orang, suka menokok tambah cerita, maka jadi lah 'nasi campur'. Nasi campur sedap gak kan? hihi

Ada orang, suka tak mengaku statement yg dia penah sebut. Maklum la dh terkena tulah.
Ada orang, slalu 'bercakap dengan cermin'. Siannya, nak kata org, tapi baru kelmarin dia pun buat jugak. Eh bukan kelmarin saja, selalu buat. Kih kih..
Ada orang, suka bercakap terlalu terperinci. Nak citer orang bagi kurma kat dia pun, kena start dari salasilah pertemuan mereka dulu..Adoiiyaiii~

Ada orang, terlalu berpengalaman. Semua yg org alami, dia pun alami, kalo bukan dia, mungkin abg atau kakak atau mak atau nenek dia penah alami. OMG!

Ada orang, rasa cakap dia saja yg betul, cakap orang lain tu mcm sampah saja. ohhh wutever~~

Ada orang suka ckp sikit, gelak, cakap sikit, gelak = aku dan BFF, Elis. T_T

Ada orang, suka bergossip.
Pembetulan : RAMAI orang suka bergossip! nih baru betol kot. Hehe.



suka bergossip jugak!

4 comments:

NisS^ImmEr said...

haha, lawak entry ni. tu la len org len perangai, apa2 pun jd perangai yg tak membencikan la senang. org suka kita, kita byk kawan. hurey

^wirda^ said...

sbb tu kerana mulut kawan tadak..haha

weii hg kata lawak ada makna tu..hahaha..suh la stalker hg baca..:P

Ros said...

ya lah..aku faham maksud hg tu....

NisS^ImmEr said...

kalau aku suruh, dah x namanya stalker lg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...