17.11.08

setahun

Assalamualaikum..
wah rasa mcm bersopan santun sket kali ni..
setahun? dah setahun berlalu rupanya..16 November datang lagi.. teringat lagi time nih, aku still dok buat persiapan door gift utk tetamu yg akan dtg kenduri aku esok...mlm tu aku akan sah jadi milik si hubby.. sibuk jugak jadi pengantin.. nk rileks2 takleh jugak..sbb kenduri aku..kena laa tlg gak ape yg patut kan.. paling takleh lupa, hujan lebat dgn angin kencang petang tu.. abis barang2 doorgift yg nk tgh packing tu berterbangan jatuh..sebbaik ada gak 2 3 org sepupu aku yg ada kat umah gak time tu..kena laa redah hujan kutip benda2 tu semua...huhu.. sabar je lah.. =p
perjalanan hidup thn pertama..uhm uhm..mcm2..ada time happy- pegi vacation lah, dpt keje baru, pindah umah sendiri, bla bla bla....tp ada time yg penuh challenge..but life must go on...juz hadapi dgn senyuman.. bakkata m.daud kilau -"senyumlah..senyumlah..ahaiiii cek mek molek.."
biase lah hidup berumah tangga..ihikk..mcm dulu aku mcm dgr je org ckp mcm tu..thn pertama, mmg byk challenge la itu la ini laa.. bila kena go thru sendiri..mau tauuu laa...huhu.. camne pun, alhamdullilah..sebesar mana pun challenge yg datang.. besar lagi perut aku yg tgh pregnant 6 bulan lebih ni..hahaha..ini rezeki terbesar buat kami.. insyaAllah..kami yakin,akan ada rezeki anak ni nanti...challenges tu pasti berakhir!
ahha- semlm, hubby buat seprais2 rupanya..asalnye mmg kami plan nk pi jln2 cari pasal je...pi amik2 gambar aku yg preggy nih kat taman2 astakona memane ke.. skali pepagi hubby aku sibuk nk ajak kluar.. nk jumpa membe dia la kejap konon...skali rupanya dia dh book studio dr membe photography gak.. wah seprais hakuuu..haha.. sonokk gile sebenarnye.. ada gambar dlm whiteroom..dark background..best2...tak cukup ngan tu.. rupanya berpakat plak ngan best frenz aku, siap bawa kek plak.. hihikk terharu nya daku inihhhh.. ihihi..
thanks hubby...ailebiu lahhh!!! thanks to elis n acad jugak..
haa.. utk hubby..akhirnya berjaya gak aku create photobook bg kat dia... it's juz to bring us back to our sweet memories from the 1st day we met.... jenuh aku cari gambar dari dolu2 punya..tu je mampu aku buat.. tu pun dh hampir nk terkantoi dh.. susah btol aku nk melancarkan seprais kat dia.. leceh btol..byk btol yg dia dok curiga.. tak terer kaver btol lah aku nih..hihihi..
oklah..panjang sgt ni.. sempat gak nk tulis blog panjang2 dikala kerja berlonggok2...
to my XO hubby, Hepi 1st Anniversary!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...