19.9.08

ceritera ramadhan

haa kejap je dah masuk hari ke 19 puasa..kurang dari 2 minggu nk raya.. dan kire2 lagi 5 hari aku perlu keje b4 balik raya!! yeeeeaaahhhh..bestnye.. tak sempat lg puasa ngan mak abah..hihi..buka puasa mak suka beli lauk penuh meja.. over btol...kalah buffet ramadhan..padahal nk makan brapa org je..isk isk.. kat kl nih susah btol nk cari daging bakar...balik2 ikan bakar, ayam bakar.. tu je.. daging ke sotong ke susah btol nk jumpa.. tatau la kalo kat area lain..huhuh balik penang mesti mau cariiiii...oyehhhh! ohw.. lupa plak dah ada family mentua.. kena gak balik berbuka kat sana.. hihi.. bz bz..
hah esok last weekend puasa kat KL..baju raya..ye kena cari baju raya..utk hubby je la.. aku dah ada kot. cuma pencarian tudung laa...mungkin mengundang masalah.. leceh btol nk cari.. bukan aku terer sgt bab pilih tudung ni.. slalu rembat mak punya je.. huhuhu... uhm mana mau cari ek.. jalan TAR? masjid india? ke kompleks PKNS...uhmmm susah gak.. semua tmpt sesak tuu.. ngan aku preggy megy ni..sure letih+lapar+penin..ohwww (*.* )....
ape tema kaler utk 1st time raya ni haa.. jeng jeng jeng.....tunggu....

2 comments:

beeeee said...

dia nih sebenarnye rindu sangat kat mama dia....nak bukak posa same eak?? aaa lagi seminggu je lagik yer..sabar tau...
hahaha...

manje.

ck said...

aippp..
tapaham pun lalalalaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...