10.7.08

mum-to-be

dzzzzzzz&^$%^&$##%W***zzzzzzzz
weng weng weng.. mmg weng rasanye dlm pala aku ni.. dizzy~~tired~~flu+cough+fever~~ohwww~~(*.* )~
dah dekat sebulan aku kena morning sickness yg khas utk ibu2 mengandung ni.. tp aku rasa aku bukan takat morning jer..tgh hari, malam semua sapu.. adeh.. mau tak longlai badan ni.. dah la tak lalu nk makan nasi.. terpaksa la ngadap benda2 lain..tak kisah la.. sbb aku makan jer.. tp sampai bila..??jemu dah pun skrg ni..
nasi putih..ohh lauk pauk.. mmg semua pun takleh tgk mahupun terhidu bau2an masakan2 tu..bwekkkk wekkk lah jawabnye aku.. kelmarin tetiba je bau jiran aku masak nasi...tumis2 lagi...arggghh sengsaranye rasa...loya tekak aku ni.. huhu tetiap ari kena makan luar.. huhu bukan bagus sgt makan kat luar tu.. tp nk buat mcm mana.. huhu..sian hubby kena gak makan kat luar..ok gak..rasa mcm time berchenta dolu2..hahha
hmm.. 1st time pregnant mmg saspen.. nk plak dok jauh ngan mak.. org paling berpengalaman bab2 beranak ni.. aku nih plak main makan jer.. asal tingin makan je.. hihi..so terpaksa la baca buku sket.. tanya member2..amik petua itu ini... haa sape2 yg ada petua sile la bitau ye..
btw, esok nk balik penang.. haa tau tak..aku tingin nk makan nasi beriani kapitan....aaaahhh sedappp tu.. nyum nyummy.. tak sabar ni.. lambat btol nk esok..!

1 comment:

bee said...

ahaaa..
at last dpt gak makan kapitan yee...
b plak at last dpt gak makan kebab kapitan/

ooo yeeahh lazatnyeh...
kekadang rasa cam haku plak yg kempunan...
bukan satu dua menda...banyak gak..aku nih kempunan ke mmg lapar sebab keboroian perutku...???

sama2 kita menrungkai misteri wanita mengandung, dan suaminya pon mengandung...

huaa....misteri!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...